Silvretta a další.........plán léto 2012

14.03.2012 22:10

V listopadu 2011 jsem si vzal do hlavy, že bych chtěl nadcházející rok cosi vylézt a , že bych měl udělat něco se svojí stále zhoršující se fyzičkou.

Absolutně jsem netušil kdo z mých parťáku bude mít zájem, ale řekl jsem si, že s nimi nebo bez nich, ale že se do toho chci obout. Naplánoval jsem si tedy Silvrettu s Viktorem Kořizkem abych si zopakoval techniky jištění a vše co nás už Víťa učil ve Walissu a v rámci aklimatizace vydupal nějaké pěkné "trojky", před větší akcí. Navrhl jsem to Ondrovi a ten kupodivu řekl, že je to dobrý nápad a přidává se. Dobrá zpráva byla na světě a jelikož je Ondra dobrý společník, tak jsem docela zajásal. Na tradičním setkání v prosinci na  Richtrových boudách  jsem se Viktorem domluvil na předběžných termínech a plánu.

Od prosince jsem začal i aplikovat nový způsob přípravy. Do treninku jsem si naordinoval kardio- trening na běžeckém pásu, který při vysoko frekvenčním tempu střídá rovinky (12%) a kopce (20%). Po dnešním "Babcu" jsem zjistil, že to nebyl asi špatný nápad.

Další fajn zpráva byla, že se přidal i parťák Jara Makyča s kterým jsem loni otočil Alpy a 2x Tatry.

 

Tedy letošní plán je 14.6.-19.6. Silvretta s takovým jedním moc hezkým bonusem a 13.8.-19.8. "střecha evropy" Mont Blanc s nějakými aklimatičními kopci.

 

Po pravdě, už bych balil batoh......:-)